Kuken!

Okej, halbop är KEKE!
Jag vill kunna se mina mms direkt i mobilen, MEN ICKE!
De säger att de har skickat inställningar och jag får ett sms där det står spara dessa och stäng av/sätt på mobilen men tro fan att jag inte kan se dem ändå T_T_T_T_T_T_T_T_T_T

Och sen vill jag gnälla på en grej till.
Vad tänker han med?
Ursäkta mig, men jag blir jävligt stött.
Trodde du inte att hon inte skulle berätta för mig?
Vi är ju som systrar för helvete!
GASH!
Det förstörde min dag, jag som trodde att jag visste var jag hade dig.
Så gör man inte mot sina närmsta vänner.
Dålig stil som fan.
----
Seriöst?!
Kan inte släppa det.
Jag som redan hade en skittrist helg att se fram emot.
Jag menar, Emil drar till gbg idag och jag hade så lätt hellre hakat där än e-tuna ><
FY FAN!
Jag vill med ha kul, även om jag inte hade hakat gbg så hade jag fått fira Ebbzors. men inte det nej.
HELVETE!


Kommentarer
Postat av: Db

vad har hänt? :S

2008-11-29 @ 22:37:18
URL: http://getlostkittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0