Graciela Iturbide.

Idag var vi i Göteborg med Fotot <3
Tack alla för en underbar dag!
Utställningen gjorde mig mållös ibland.
Bland annat en bild av henne som kallas för "Self potrait with fish".
Jag tar den verkligen till mig. Helt underbar.
Jag vet inte vad mer jag kan säga om den.

JÄVLA FITTÄCKEL IDIOT!
Du borde dö.
Fan!
Jävla fegis!
Grow a pair!
Hoppas att du kan ta din feta tumme ur ditt platta arsle någon gång och rätta till dina fel så gott det går.
Hon förtjänar inte detta!
Om du bara visste hur jävla mycket jag ogillar dig!
När vi såg dig ville jag bara springa fram och slå dig så hårt. Och att du sen har mage att skicka sms, FY FAN!
Tur för dig att Clibbe inte var där, hon hade slaktat dig så hårt. Och jag hade inte stoppat henne, tror inte att någon hade gjort det.
ÄCKELSVIN FUCK OFF!
(nissar som var med förstår)

Iaf, först åkte vi till Gbg, belv avsläppta mitt på Avenyn xD
Jag, Ema, Ebba, Elina och Puff gick och tog ut lite pengar och sen gick vi upp till Hasselblads, där stod Ava och frös med några, vi tänkte kört Huvud axlar knä och tå, HAHA hade vart kul och se Ava göra det ^^ hon är söt :p
Iaf, väl där inne gick vi en guidad på Graciela Iturbides utställning. SKITBRA.
När vi var färdiga gick jag, Ema och Ebba upp på Konsthallen för att fnissa åt små skulptursnoppar, eller var mest jag som skrattade heh ^^
Väl ute drog vi och åt lunch på Haga Flygarens Café, mysigt :)
Sen gick vi runt och åkte ut till Nordstan där såg/mötte vi ÄCKLET.
Jag köpte lussekatter och provade klänningar ^-^
Sen typ åkte vi hem.
Bussresan hem var GALEN xD
haha Cajsa <3
:p






Kommentarer
Postat av: Clibbs

EEEY! VEM HADE JAG DÖDAT?!?! :DDD

2008-11-21 @ 21:03:56
Postat av: Ebba

OMFG han ska dödens död dö. :(((((((((((((((((



Fan vad kul det var! :DDD

2008-11-21 @ 22:02:42
URL: http://winonawinter.blogg.se/
Postat av: Poppen

Till Clibbs:

Äckel otrogna djävel ><

2008-11-21 @ 22:27:24
URL: http://princesseva.blogg.se/
Postat av: Clibbs

VAR JACK DÄR?!?!?!?!?!?!??!?!?! O_____O cut

2008-11-22 @ 10:54:34
Postat av: Poppen

Ja det var han. Jävla äckelunge >< Jag ville seriöst springa och slå honom! Typ öva på det vi gjorde i måndags ^^

2008-11-22 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0