Blä.

Det här vädret får mig att må PISS!
Men ah, får väl stå ut.
Man borde ju ha vant sig vid det här laget.
Kushtrim sa "Jag har fortfarande inte vant mig vid det svenska vädret!" med sin mysiga brytning.
Alla skrattade åt/med honom för att han är född i Sverige, men nu när jag tänker efter. Jag håller med honom, jag har inte vant mig. Min kropp kollapsar utan ljuset och värmen. Jag avundas K lite för att han kan åka till sina föräldrars hemland på sommarlovet, vart ska jag åka? Norra Finland? Det är inte varmt där, jag behöver ljus och värme.
GAH!

Aja, senare idag ska jag och mamma ner och lämna in min balklänning för att sätta dit snörning osv :)
Ikväll blir det gymet och träna de små pojkarna igen :)
Btw, det är knäppt, jag har gått ner ca tre kilo utan att märka det. Det stör mig, min böjdräkt passar inte, den är för stor ><
Jag vägde mig idag på morgonen och såg att jag vägde under 63, det har jag inte gjort på flera år.
Det stör mig att jag inte vet varför jag har gått ner i vikt och min gamla tränare tycker att jag ska deffa ner mig en viktklass nu när de tär så lite kvar till gränsen. Men hur ska jag göra det när jag inte vet vad jag gjorde för att gå ner de andra kilona?
><

Kommentarer
Postat av: Majken

Vem klagar vi inte på? ;)

Haha, nej men lilla Mikael och Ingrid är kanske dom som får utstå mest tjöt. Och Varmköksläraren för atthon använder jättegammal mat!

2008-11-20 @ 17:29:27
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0