Way Out West och Ellos

Ny dag, nytt motto..
eller nåt åt det hållet iaf ^^
Idag kändes som en bra dag, när jag väl fick sova ut efter helgens dygnande och dylikt ^^
Tränade som sagt igår efter jag vart hos clibbe.
Jädrar vad jag somnade snabbt när jag hade ätit, sov från 18.00 igår kväll till 10.00 idag på morgonen. vad blir det? typ, sexton timmar ^^ eller jag vaknade efter nån timme och åt lite till :P

Snart ska jag cykla iväg till judohallen i det OERHÖRT (o)vackra vädret T_T
men ah, Nina ska träna idag! <3
Efter träningen ska jag till Sörgården och hämta de sista grejerna hos Emil.. typ min rakhyvel och mmin kniv xD fin combo :D

Var hos Elin innan med, vi har bestämt oss för Way Out West nu :D:D:D:D:D:D
JAG SKA SE HÅKAN I ÅR IGEN!
Var ju faktiskt två år sen jag såg honom sist, träffade honom på påsklovet och nu blir det konsert med HONOM.
Guden.
Min Gud iaf <3
BeDe ska ju med ha spelning på WOW (palla samma förkortning som wow o_O)
menAH!
Augusti är en bra månad!

Men ah, hare! :D
--
Just det, T_T
Ellos är bögar!
Jag beställde fyra bikinis för lite mer än en månad sen. fick två efter två veckor och har funderat på vart de andra två tog vägen. Lägg märke till att det är en månad sen jag fick de första.
När jag kollade posten idag fick jag ett fint litet brev med avs från ellos där de bad om ursäkt för att min fullständiga beställning inte kommit... De andra två ska komma om TVÅ veckor, en och en halv månad för att få ett par jädra bikinis! T_T
Kommer nog aldrig beställa därifrån igen T_T
--
Ont i rggen, ont i handen (tack Sofia) :p
Ska sova snart.
men var bara tvungen att berätta om min nostalgitripp, jag lyssnar på bsb :D
<3

Kommentarer
Postat av: Victoria ^-^

>.< ååh ellos är bajs. jag beställde en lång poptröja därifrån typ. jag fick en lång kofta som jag inte alls hade beställt ^^ fick btw aldrig den där tröjan ^^

2008-07-02 @ 08:28:09
URL: http://whipemyeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0