Telefonen.

Hej!
David om du läser det här innan jag har hört av mig så RING MIG!
Jag och Jessica är oroliga :S
--

Ehm, har lunch nu.
Värsta hungrig ^^
Debe ringde nyss, ja, jag och Emil är tillsammans igen <3
Fast den korven åker till Götet idag ><
Men ah. ^^
Nu ska jag käka så jag återgå till att terra gamlingar med gräsklilpparen ;D
--

Äntligen färdig borta på Vitsippan!
Men jädrar vad ont i höften jag har T_T
En timma kvar tills jag ska sluta..
Vet inte riktigt vad jag kan göra. Ska kolla posten om inte Robin redan har gjort det.
Har ingen aning om vart han är överhuvudtaget. T_T
Jaja...
Gymet sen, blir troligtvis bänk. Skulle tränat rygg men eftersom jag har ont i höften blir det nog inte så bra ><

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men emelie man ska jobba på jobbet och inte sitta och blogga ;)

2008-07-22 @ 12:14:16
Postat av: Emelie

haha ja vi var ju det :p

jag fick förklaringen till det hela av Sanell senare på igår, och av david efter det med så ah ^^

2008-07-23 @ 15:19:22
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0