SKIT

http://blogg.expressen.se/rattegangsbloggen/

Fy fan vad han äcklig.
Hemsk, brutal.
Sådana här  människor gör mig frusterard och äcklad.
Anders Eklund är inte ensam om det här heller.
Fy fan!
Jag blir nervös.
Hur ska man reagera egentligen?
Jag försöker att vara arg, men är samtidigt sjukt rädd.
Jag är inte rädd för min egna skull.
Jag litar tillräckligt mycket på mig själv för att oroa mig.
Men jag har ju kusiner, kompisar syskon. Kompisar.

Inte ens Eklunds bror kan förstå det här. Inte heller Eklunds före detta flickvän.

AH!
Frustration för att jag inte kan göra något åt saken.
Detta borde inte få förekomma.
Även om han inte bara kan skylla på psykisk ohälsa är det troligtvis en del av allt han har gjort.
Något är inte rätt i hans huvud. Han är sjuk.
Men ändå inte, vad gör man åt saken?

Man kan inte upptäcka någonting innan det har hänt något så allvarligt som flera mord och våldsbrott.
En lösning skulle vara att varje medborgare i Sverige skulle få göra en psykisk undersökning varje år för att hålla samhället fritt från "galningar".
Men det är intigritetskränkande eller vad man ska säga. Det är i alla fall inte genomförbart.
Fan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja visst är det!

2008-07-23 @ 15:18:34
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0