Johanssons och Avundsjuka.

Helgen spenderades så här.
Fredag- Åkte från jobbet till David och hämtade mina skor och lånade Kung Fu Panda på USB.
                Skrattade åt Grimnirs snespel när vi gick ut xD
                Sa hej då till David eftersom han och Tofflan drog till Stockholm(avundsjuka ett) igår. (promotar fyllebilder på judokan.blogg.se)
                Sen efter det drog jag till gymet och chillade, tog en cigg med Ulf som sneakade upp bakom mig i bil.
                Efter gymet var det hem för att duscha och byta om för Sosso hade föllsedagsfest! <3 Där träffade jag bland annat Carroh, Anneli, Cajsa, Sosso ofc, Sandra, Lawlo och Charlie <3, Ema, Ellen och en massa mer. Jag drog ganska tidigt för jag var trött T_T men ah, träffade Kjell på vägen hem. Sen hemma satt jag och pratade med Mami och Papi för en gångs skull. Hämtade Emil som gick vilse i Anderstorp och sen sov vi <3

Lördag- Slapp morgon. Sa hej då till Roland som åkte till Turkiet idag (avundsjuka två).
                Efter Roland drog jag och Emil till Sosso för att hämta mitt PS2 och SingStar. Träffade Lotta och Bea på vägen och kikade in i Beas nya lägenhet :)
                Drog till Gislaved och gjorde ingenting, jag och Emil hyrde film som jag tröttnade på. Så satt på msn och gnällde på David för att det är fuskigt att vara i Stockholm T_T 

Söndag- Slappdag framför datorn med Bloons Pop Three <3
                Har payat mina bikinis idag med !
                men ah, inte häftig dag ^^

Jobba imorgon, oerhört roligt T_T

Kommentarer
Postat av: david

Nu ska du inte vara sån, så fuskigt är det inte, du får väl följa med nån gång up då.

2008-07-20 @ 21:20:26
URL: http://judokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0