Älskling och Jobb.

Ensam på jobbet idag.
Tur att jag övervann illamåendet idag på morgonen. (Vaknade av att jag typ behövde spy)

Var och badade med Karroh igår, eller rättare sagt.
Jag stog i typ tio minuter på bryggan och ville inte hoppa i, men dök i och var uppe lika fort igen :p

Ikväll kommer Emil hem! <3
Och imorgon kommer Gunsan hem med :)

David kommer hem ikväll med, får se om det blir lite judo den här veckan ändå xP
Jag vägrar träna alldeles ensam ju! PINSAMT! ^^

Tror inte att det kommer bli så mycket gjort på jobbet idag.
Det första jag möttes av idag var en gräsklippare som stog innanför dörren, jag har ingen aning om vad den gör där, men jag vågar inte flytta på den xD

Jaja, ska måla lite nu ^w^
--
LOL!
jag höll seriöst på att kissa på mig när kontorstelefonen ringde nyss!
HAHA
Jag är alldeles för rädd för plötsliga ljud för mitt eget bästa xD
--
Efter jobbet har jag hängt med Linda i väntan på att Stefan och Emil snart kommer :D

Vi var nere en runda i stan (eller tja vad man säger)
Iaf, på Lindex träffade jag PUFF!!!!!!!!! <3 :D
^-^
Sen spanade jag på Cajsa i skyltfönstret ^^

men ah, längtar <3
--
EMIL ÄR HEMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0