Om julafton.

Okej, hade tänkt göra som alla andra och ta bilder på julklapparna, men min kamera är hos Rolle ^^
Fick iaf :
-Badset (badskum, lotion, potpurri, tvättlapp och badbrus)
- nagellack
- läppstift
- hk-spegel
- hk-memory
- hk-lunchbox
- paradisask
- kokbok
- singstar Disney
 och säkert mer hos faster Eija.

Hos Emil och dem fick jag:
- hk-morgonrock
- hk-örhängen
- Notbok
- penna
- tatueringstidning
- marabou chokladhjärtan

Sedan träffade jag lawlo en snabbis och av henne fick jag en Hello Kitty-klocka ^-^

nu var julklapparna avklarade och berättelsen börjar här.
    Vi (jag och Emil) åkte iväg till min faster i Hestra för att fira jul med min släkt. Som vanligt fick jag efter många om och men dela ut julklapparna för att få öppna dem sist. (min släkt älskar att reta mig, det är därför de gör så mot mig)
    När vi hade ätit och fikat där så åkte jag och Emil tillbaks till Gislaved för att se på Kalle Anka <3 och dricka glögg. Jag konstaterade att jag ogillar starkglögg ><
    Iaf, vi öppnade paket och åt julbord sen på kvällen. Jag trodde att jag skulle dö av all maten, första gången jag ätit tills jag mått dåligt, ska aldrig göras om! 
    Senare så drog jag kalle och Emil ner till Shrek för att emil och gänget skulle byta julklappar, Emil fick en Strap-on av     Shrek och luffarn fick en Teletubbie vilket resulterade i en Teletubbie med 7 inches löskuk >< det var LÄSKIGT!
    Vi satt där några timmar och jag drack kaffe, de andra snapsade spetsad shot xD
Sen var julafton slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0