It's Britney, bitch.

Haha ja, jag erkänner.
Jag har alla Britney's album på Emils dator. Tack p-bay <3 xD
Vette fasen vad som har flugit i mig. Men ah, är det någon som vill ha någon låt med henne så ge mig bara titel och skiva and I have it waiting for U! xDXDXD
HAHAHAHAHAHA


Jag  har lagat mat två dagar i rad :o
haha xD
Igår gjorde jag lolwok med minimorötter, lök och nudlar. Shit vad nyttigt xD
Idag har jag levt på mackor, tänkte haft det till kvällsmat med men då blev jag sugen på köttfärssås. Så det blev det.
De hade inga fräscha morötter, eller majs, eller svamp så det blev plain med krossade tomater, lök, köttfärs ofc och vitlök (den hade jag dock kunnat skippa men Emil ville ha det så T_T )
Det gick att äta mot alla odds.
Jag är stolt.
Matlagar-Emelie har bara börjat xD




Jag saknar folk i mitt liv.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0