Inspiration.

Jag söker inspiration för folk att hälpa andra i nöd. På samma sätt som de hjälper sig själva.
Hur ska det gå?

--
Igår fick E reda på allt.
Varför jag är så rädd för Honom som jag är. Vad han har gjort mot mig, vad han har sagt till mig. Varför han ger mig ångest av att bara ringa. Jag är rädd. Jag vill vara stark, men det går inte. Igår var första gången jag bröt ihop pga honom, sen i somras och innan dess var det 1,5 år sen. E gör mig stark. Utan hans hjälp klarar jag inte av det.
Att ligga och vänta, spänd och orolig. Det går inte. E gör mig trygg. Det är därför  jag tyr mig så oerhört till honom.


Inspirationsbild till att hjälpa P3 och SVT med musikhjälpen använder jag mig nu av Kitty! :D Hon som är som hämtad ur åttiotalet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0