Muskler och Mys

Okej, läget är så här.
Jag kan knappt gå.
Det suger HÄNGPUNG!
Någon gång igår på väg till judon fuckade min sätesmuskel sig.
Jag tror att det är någon sena eller annan skit som kommit i kläm.
Iaf så har jag en snäll faster som är sjukgymnast som gav mig tips över telefon igår så jag ska nog låna rolles elektriskastöt-apparat >< :S
Jag som hatar stötar ><

Jag och Emil myste iaf när jag kom hem igår från träningen, blev ingen anime hos David igår, jag pallade liksom inte det ^^
Men det blir imorgon ist :)

Har laddat upp nya bilder på bdb med, duktiga jag :D

http://princesseve.bilddagboken.se/p/show.html?id=248297001&directlink=1

länk till bild på tatueringen jag ska göra i höst <3

Kommentarer
Postat av: jessica

man ska inte träna.. se här , du skulle till träningen då skadade du dig. hade du inte tränat så hade du inte vart på väg dit o då hade du inte skadat dig :D:D haha

2008-08-05 @ 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0