Möte och Sam

Igår hade jag fint besök av Lawlo, Charlie, Karroh, Emil och Debe.
Det var värsta mys <3
Typ springa i regnet :)
Packningspaniken kom som väntat ^^
Heja mig, jag är värsta paranoid för att jag har glömt något väldigt nödvändig.
Ska hem och hämta min pincett efter mötet innan vi åker.
Precis, vi åker idag istället för imorgon!
Det fick jag reda på igår kväll T_T

Efter att vi var hemma hos mig så åkte jag, Emil och Debe hem till Emelie (aka Sam) tillsammans med Eddie och Kalle för att grilla. Vi var ett glatt gäng (Jag,Emil,Eddie,Debe,Kalle,Sam,Oskar,Frida och Amar)
Värsta kul, sen tittade vi på Varan-TV, fast jag råkade somna ^^
Men värsta random-humor :p

Jaja, nu sitter jag hos Rolle och vi ska ha Veteran-SM-möte snart.
Det är ju fasen bara två veckor kvar ungefär :s
--
Jag finns alltid för mina vänner som behöver mig.
Säg bara till.
Ni betyder för mycket för att försummas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0