Emil och Film.

Okej, så igår änr jag vaknade fattade jag inte först vart jag var.
Har ju vant mig vid att sova i tält, men efter någon sekund så gick det iaf upp för mig att jag var hemma och att det var mörkt för att jag sov inne med persiennerna nere ;)
--
^-^

Jag och Emil skulle mysa till det lite igår eftersom vi inte träffats sen förra lördagen så vi hyrde en film (Numb med Matthew Perry) den verkade skitbra, men som vanligt somnar jag efter halva T_T

Idag har inget spännande hänt, jag och Emil bakade negerbollar innan och sen så har vi bara slappat :)
Jag satt och fulade mig i Illustrator medans han var på Arbetsförmedlingen med ^-^
Det blev en jättesimpel blomma,en sol och en skitful fågel xD
Det är inte riktigt min grej va ^^

Har fått ner lite smexiga bilder från lägret.
Jag och Jajja innan Jeriko :)

I väntan på att Jeriko skulle gå av stapeln för oss :)
Jajja<-->Jag
---
Ikväll blir det Judo och sen Volleyboll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0